Indítsd el ide kattintva amerikai cégalapításod folyamatát egy kötetlen első konzultációval!



Mi lesz a Te amerikai cégednek a neve?


 Nemzetközi ügyvédi csapatunk segítségével a megfelelő egyedi tervezés és tanácsadás mellett vállalkozásodat folytathatod amerikai cég alapításával, ténylegesen 0% adóteher mellett, azaz jól értetted, teljes mértékben adómentesen. Mindezt a világ vezető gazdaságában, online, kiutazás nélkül. 


Az amerikai cégalapítás előnyei:

 


Milyen egyedülálló előnyöket kínálunk Önnek ezen felül?



Foglalj időpontot online konzultácóra itt, és tedd fel kérdéseit közvetlenül szakértőnknek!


Egy új cég struktúra létrehozása hosszú távú döntés. Szakértőink segítenek a mérlegelésben, hogy a Te konkrét elképzelésed, üzleti terved szempontjából a legmegfelelőbb megoldás-e egy adott külföldi cég megalapítása. Az időpont foglaláskor Te már megadhatsz konkrét paramétereket, amelyekből fel tudunk készülni online konzultációnkra, így a konzultáció során együtt megalapozottan mérlegelni tudjuk a számodra legjobb megoldást. A cég alapítását követő kb. 1 évben még minden új lesz (ha van magyarországi céged, akkor emlékszel erre az időszakra), mi azonban ebben az időszakban is a rendelkezésedre fogunk állni, és támogatjuk mind a magyar jog (ami Rád, mint magyar állampolgárra továbbra is vonatkozik), mind a célország saját joga, illetve a nemzetközi jog szempontjából. Ez a körültekintés alapvető egy sikeres új vállalkozás elindításához.


Figyelem, légy körüktekintő!

Az U.S.A. által ajánlott számos előny miatti nagy érdeklődés miatt ügyvédi háttérrel nem rendelkező ügynökségek tucatja foglalkozik amerikai cégalapítással magyar ügyfelek részére. Talán Te is hallottál már futószalagon "gyártott" delaware-i, floridai, washingtoni cégekről, amelyekkel az alábbi problémákba ütköztek

a) magas "éves díjak"

b) a cég nem kaphat amerikai adószámot, ezzel kvázi offshore céggé válva

c) a cég nem nyithat sehol bankszámlát

Ezek a problémák elkerülhetőek, ha nem az olcsó, egyszerű és készre csomagolt megoldásokat választja az ember, hanem az egyedi, személyre szabott szolgáltatást. Ha egy megoldás túl egyszerűnek tűnik, és mindenkinek ugyanazt kínálják, akkor érdemes óvatosnak lenni. Ezeknek az ügynökségeknek a többsége be sem tud vonni ügyvédet a tanácsadási folyamatba, mert árképzésük nem engedi meg egy megfelelően tapasztalt jogász bevonását... A Detre Varga & Partners LLP. az egyetlen olyan szakértő a piacon, amely az amerikai adózási hátteret ötvözi a magyar ügyfelek igényeivel. 


Mi az amerikai cégalapítás menete?

Első lépésként az ezen az oldalon megadott linken időpontot foglalsz a Detre Varga & Partners LLP. rendszerében. Az időpont foglalás célja kettős:

a) egyrészt elindítod a cégalapítás folyamatát, 

b) másrészt a cégalapítási folyamat első lépéseként lehetőséged van szakértőnkkel kötetlenül konzultálni, és meggyőződni arról, hogy a te vállalkozásod egyedi paraméterei alapján a legmegfelelőbb választás mellett döntesz

Az első konzultáció meghatározó, hiszen ekkor körvonalazódik a személyre szabott stratégia, illetve kaphatsz választ a saját vállalkozásod egyedi jellemzőiből adódó kérdésekre. Ezért nagyon fontos, hogy ez a konzultáció elő legyen készítve.

Egyrészt a foglaláskor válaszolnod kell 10 alapvető kérdésre, ami számunkra szükséges, hogy a konzultációt előkészítsük. 

Másrészt ha bármi olyan kérdésed van, amire szerinted a konzultáció előtt fel kell hívnod a fgyelmünket, a foglaláskor kapsz egy Whatsapp elérhetőséget, amin előzetesen megoszthatod velünk.

A konzultáció akkor eredményes, ha körvonalazódik a Te vállalkozásodra optimalizált stratégia. Ekkor még nincs minden részlet kidolgozva, de azt tisztán látjuk, hogy mi az út, amin el kell indulnunk, és mik lesznek a finomítandó részletek. A konzultáció eredményeképp tudnunk kell, hogy a kiválasztott célországban a legmegfelelőbb céget alapítanod. Amennyiben az egyedi konzultáió után a választott célországnál kedvezőbb javaslatunk van, azt is megosztjuk veled, hiszen 2010. óta segítünk hozzád hasonló vállalkozóknak abban, hogy megtalálják azt a jogrendszert, ahol a legérdemesebb céget alapítaniuk illetve működtetniük. Magyarországon egyedi-, és európai szinten is ritka szakértelemmel, kapcsolatrendszerrel és háttérrel rendelkezünk.

2. Amennyiben a konzultáció eredményeképp megerősítést nyerünk, hogy a tervezett stratégia jó, továbbítjuk Neked a megbízási dokumentációt. Ez tartalmazni fogja aktuális általános szerződési feltételeinket, illetve a konkrét ügyletre adandó  megbízást, valamint a fizetési ütemezést.

3. A megbízás létrejöttét követően teljesítjük azt. A cégbejegyzés átfutási ideje kevesebb, mint 1 hét. A folyamat nem igényli, hogy külföldre utazz, vagy bárhol személyesen megjelenj, akár nyaralás közben is elindíthatod azt. A cégbejegyzési folyamat azzal zárul, hogy az illetékes nyilvántartó hatóság bejegyzi a céged, az erre szolgáló állami cégnyilvántartásba, illetve hoz egy bejegyző határozatot, amely igazolja a céged bejegyzését. 

4. A cégbejegyzést követően következik két lépés, amely a cég működtetéséhez elengedhetetlen: adószám igénylése és pénzforgalmi számla nyitása. A folyamatban teljes körű segítséget nyújtunk. Az adószám célja, hogy a céged a világ minden országában a nemzetközi adójog rendelkezéseivel összhangban elfogadott adóalany legyen, vagyis jogszerűen folytathasson tevékenységet. Kizárólag olyan országokban alapítunk céget, ahol a bejegyzett cég érvényes adószámot is kap. Az adószám megszerzése olyan folyamat, amiben mindenképp szakértőnek kell közreműködnie, hiszen az adószámot kiállító állam átvilágítja az adószámot igénylő vállalkozást (ez lényegesen különbözik a magyar rendszertől, ahol semmiféle előzetes procedúrát nem igényel pl. egy EU-s adószám megszerzése). Más szolgáltatókkal ellentétben mi az adószám megszerzésére garanciát vállalunk, és az alap szolgáltatásunk része. 

A cég pénzforgalmi részvételét a céges IBAN szám teszi lehetővé, amelyre több lehetőség áll rendelkezésre:

a) helyi bankszámla

Helyi bankszámlának számít a bejegyzés szerinti országban működő, klasszikus ügyfélszolgálattal rendelkező bankfiók. Egy helyi bank éppúgy mint bárhol máshol a világon, előzetesen átvilágítja ügyfeleit (KYC, AML protokollok), így fontos, hogy a folyamatot a bankjogot ismerő szakértő vezényelje le, amiben számíthatsz ránk.

b) online bankszámla

Az online bankok egyre népszerűbbek a helyi bankokkal szemben, rugalmasabb folyamataiknak és jelentősen kedvezőbb díjtételeiknek köszönhetően. Több tucat európai-, és Európán kívüli online bankkal rendelkezünk több éves tapasztalattal, és segítünk kiválasztani a legmegfelelőbbet. Sokan nem tudják, hogy bizonyos ügyfél-, illetve tranzakció típusokat egyes online bankok (pl. Wise, Revolut) nem preferálnak, így eleve olyan online bankot kell választani, amely az adott vállalkozás igényei szempontjából megfelelő. IBAN szám nélkül egy cég működésképtelen, ezért ez is alap szolgáltatás csomagunk része. 

c) Kripto számla

A kripto fizetőeszközök infrastruktúrája már elég régóta van jelen a világon, illetve elég fejlett ahhoz, hogy komolyan ajánljuk neked egy kripto számla nyitását is. Gyorsaságban, biztonságban, rugalmasságban és anonimitásban a kripto fizetőeszközöknek nincs párja. Ma már létezik az USD-nek és az EUR-nak is kripto párja (aminek egy egysége 1 USD-t illetve 1 EUR-t ér) így nem kell tartanod árfolyam kockázattól sem. Rövid átfutású tranzakciók esetén (márpedig egy kripto tranzakció átfutása 15 perc) azonban a két legnagyobb kriptovaluta, a Bitcoin és az Ethereum esetében sem kell félned árfolyam kockázattól. Ma már lehetséges kriptoban fizetni bármilyen kiadást, akkor is, ha a partner azt sem tudja, mi az, hogy kripto, a rendszer a partner által elfogadott pénznemben fogja teljesíteni a kiadást. Segítünk kiválasztani és megnyitni, illetve működtetni a legjobb kripto számlát.