Indíthatjuk észtországi cégalapításodat? Ide kattintva foglalj időpontot a folyamat indítására!


Milyen előnyöket jelenthet Neked egy észtországi cég alapítása?



Mi vagyunk a legmegfelelőbb választás, ha észt céget akarsz alapítani

 

Egy külföldi cég alapítása számodra is game changer lehet. A sikerhez azonban nemcsak az adott külföldi (pl. észt), hanem azt a jogrendszert is ismerni kell, amely jelenleg rád, mint alapítóra (és a külföldi cégből származó jövedelmed adózására) vonatkozik (pl. a magyar). Ezzel a kettős szakértelemmel, és rengeteg magyar vállalkozóval szerzett tapasztalattal a piacon jelenleg egyedül mi rendelkezünk. 


Az észtországi cégalapítás további előnyei:

 


Azoknak az embereknek, akik most nem foglalják le a cégalapítás indításához szükséges személyes időpontjukat ide kattintva, a 90%-a elszalasztja a lehetőséget, hogy már rövid távon profitáljon az észtországi cégalapítás előnyeiből. Te ne tartozz ezek közé! Megadjuk neked a szükséges tanácsadást, szakértők közreműködését, a teljes folyamatot, de nem tudjuk helyetted megnyomni az indító gombot! Ide kattintva foglald le időpontod, most!


Milyen egyedülálló előnyöket kínálunk Önnek ezen felül?


Kérdeznél? Foglalj időpontot kötetlen video hívásra ide kattintva!


Díjazásunk


Tevékenységünk alapelve, hogy ügyfeleinknek mindenkor értéket adjunk. Az együttműködésünk során megismerjük a vállalkozásod egyedi paramétereit, a Te, mint tulajdonos, vállalkozó egyéni szempontjait, és ennek alapján kidolgozunk számodra egy személyre szabott megoldást, Észtországban vagy máshol. Tanácsadási díjunk az általad 1 év alatt ténylegesen megtakarított összeg előzetesen egyeztetett, és az egyedi ajánlatunkban foglalt százaléka.


Mi az együttműködés menete?

Díjmentes előzetes konzultáció 

1. Első lépésként cégalapítás szolgáltatásra itt és most időpontot foglalsz a Detre Varga & Partners LLP. rendszerében. 

A lefoglalt időpontodon egyeztetjük azokat az egyedi paramétereket, amelyek alapján Neked személyre szabott ajánlatot tudunk tenni. A konzultáció kötetlen és díjmentes.

Egyedi ajánlatunk számodra

2. Ezt követően külföldi és magyarországi adó- és jogi szakértőink segítségével elkészítjük számodra kötetlen ajánlásunkat és ajánlatunkat, amely tartalmazza az általunk javasolt stratégiával elérhető rendszeres megtakarítást, és a mi tanácsadási díjazásunkat, ezen megtakarítás százalékában kifejezve. 

Az ajánlat elfogadása, az együttműködés első szakasza

3. Ezt követően bejegyezzük észtországi-, vagy más céged. A folyamat nem igényli, hogy külföldre utazz. A cégbejegyzési folyamat azzal zárul, hogy az illetékes nyilvántartó hatóság bejegyzi a céged, az erre szolgáló állami cégnyilvántartásba, illetve hoz egy bejegyző határozatot, amely igazolja a céged bejegyzését. A cégbejegyzés után megszerezzük céged adószámát, és közösségi (EU-s adószámát), tanácsot adunk és közreműködünk a céges számlák nyitásában, és saját könyvelő partnerünk bevonásával közreműködünk a könyvelési folyamat beindításában. 

Monitoring szakasz

4. A cégalapítást 2 éves monitoring szakasz követi, azaz a működésed első 2 évében nyomon követjük a céged működését, hogy meggyőződjünk róla, minden a terveknek megfelelően alakul, és a cég jogszerűen, optimálisan működik. 


Észtország saját elektronikus aláíró kártyája és digitális állampolgársága, az e-residency


Észtországi céged alapításához segítünk e-residency-t regisztrálni neked, ezzel jelentősen csökkentve a cégalapítással járó költségeket. Kevesen tudják, hogy sok e-residency kérelmet utasítanak vissza az orosz-ukrán háború kitörése óta, mivel érzékenyebbé tették a rendszert a visszaélésszerű használat előzetes kiszűrésére. A Detre Varga & Partners LLP. az e-residency program hivatalos, az Észt Állam által ajánlott partnere (e-residency marketplace), így az e-residency megnyitásakor megadjuk neked a szükséges támogatást.

Ha még nem rendelkezel e-residency-vel, a regisztrációs folyamatot követően kapsz egy biztonságos aláíró kártyát, amellyel minden későbbi ügyben online alá tudsz írni, személyes kiutazás nélkül. Az e-residency tehát ötvözi magában a Magyarországon ismert elektronikus aláírás és az ügyfélkapu előnyeit. A folyamat kb. 20 percet vesz igénybe, és teljesen online. Ehhez szükségeltetik  új típusú személyi igazolványod vagy útleveled, egy angol nyelvű önéletrajz, és egy jó minőségű útlevél formátumú fotó. Ha már van e-residency-d, akkor ezt a pontot átugorhatjuk. Az e-residency kártyádat az észt minisztérium megrendelésére gyártja le egy erre szakosodott tech cég, és küldi meg a általad kiválasztott észt nagykövetségre, ahol személyazonosságod igazolásával átveheted, előzetesen egyeztetett időpontban.