Indíthatjuk észtországi cégalapításodat? Ide kattintva foglalj időpontot a folyamat indítására!


Milyen előnyöket jelenthet Neked egy észtországi cég alapítása?



Mi lesz a Te észt cégednek a neve?

 

Nemzetközi ügyvédi csapatunk segítségével a megfelelő egyedi tervezés és tanácsadás mellett vállalkozásodat folytathatod észt cég alapításával, ténylegesen 0% adóteher mellett, azaz jól értetted, a vállalkozási nyereségedet terhelő adó nélkül. Mindezt az Európai Unió leggyorsabban fejlődő digitális gazdaságában, online, kiutazás nélkül. 


Az észtországi cégalapítás előnyei:

 


Azoknak az embereknek, akik most nem foglalják le a cégalapítás indításához szükséges személyes időpontjukat ide kattintva, a 90%-a elszalasztja a lehetőséget, hogy már rövid távon profitáljon az amerikai cégalapítás előnyeiből. Te ne tartozz ezek közé! Megadjuk neked a szükséges tanácsadást, szakértők közreműködését, a teljes folyamatot, de nem tudjuk helyetted megnyomni az indító gombot! Ide kattintva foglald le időpontod, most!


Milyen egyedülálló előnyöket kínálunk Önnek ezen felül?


Kérdeznél? Foglalj időpontot kötetlen video hívásra ide kattintva!


Egy új cég struktúra létrehozása hosszú távú döntés. Szakértőink segítenek a mérlegelésben, hogy a Te konkrét elképzelésed, üzleti terved szempontjából a legmegfelelőbb megoldás-e egy adott külföldi cég megalapítása. Az időpont foglaláskor Te már megadhatsz konkrét paramétereket, amelyekből fel tudunk készülni online konzultációnkra, így a konzultáció során együtt megalapozottan mérlegelni tudjuk a számodra legjobb megoldást. A cég alapítását követő kb. 1 évben még minden új lesz (ha van magyarországi céged, akkor emlékszel erre az időszakra), mi azonban ebben az időszakban is a rendelkezésedre fogunk állni, és támogatjuk mind a magyar jog (ami Rád, mint magyar állampolgárra továbbra is vonatkozik), mind a célország saját joga, illetve a nemzetközi jog szempontjából. Ez a körültekintés alapvető egy sikeres új vállalkozás elindításához.


Mi az észtországi cégalapítás menete?

Első lépésként itt és most időpontot foglalsz a Detre Varga & Partners LLP. rendszerében. 

A foglalásod alapján e-mailben három dokumentumot kapsz tőlünk:

a) egy összefoglalót az amerikai cégalapítás költségeiről, mint ajánlatot

b) egy adatbekérőt, amelyben a cégalapításhoz szükséges adatokat kérjük be tőled

c) egy díjbekérőt, amelyen átutalhatod az amerikai cégalapítás díjának előlegét, amely a foglalásod és a megrendelésed érvényességéhez szükséges

Ezután átutalod az e-mailben kapott díjelőleg bekérőn szereplő összeget. 

Ha az összeg nem érkezik be a lefoglalt időpontig, a rendszerünk törli az időpontod és a megrendelésed.

2. A lefoglalt időpontodon átbeszéljük az amerikai cégalapítás folyamatát, felteheted kérdéseidet, elmondhatod esetleges egyedi igényeidet.

3. Ezt követően bejegyezzük észtországi céged. A cégbejegyzés átfutási ideje kevesebb, mint 1 hét. A folyamat nem igényli, hogy külföldre utazz, vagy bárhol személyesen megjelenj, akár nyaralás közben is elindíthatod azt. A cégbejegyzési folyamat azzal zárul, hogy az illetékes nyilvántartó hatóság bejegyzi a céged, az erre szolgáló állami cégnyilvántartásba, illetve hoz egy bejegyző határozatot, amely igazolja a céged bejegyzését. 

Kérdésed van? Kérj kötetlen visszahívást tőlünk! 

4. A cégbejegyzést követően következik két lépés, amely a cég működtetéséhez elengedhetetlen: adószám igénylése és pénzforgalmi számla nyitása. A folyamatban teljes körű segítséget nyújtunk. Az adószám célja, hogy a céged a világ minden országában a nemzetközi adójog rendelkezéseivel összhangban elfogadott adóalany legyen, vagyis jogszerűen folytathasson tevékenységet. Kizárólag olyan országokban alapítunk céget, ahol a bejegyzett cég érvényes adószámot is kap. Az adószám megszerzése olyan folyamat, amiben mindenképp szakértőnek kell közreműködnie, hiszen az adószámot kiállító állam átvilágítja az adószámot igénylő vállalkozást (ez lényegesen különbözik a magyar rendszertől, ahol semmiféle előzetes procedúrát nem igényel pl. egy EU-s adószám megszerzése). Más szolgáltatókkal ellentétben mi az adószám megszerzésére garanciát vállalunk, és az alap szolgáltatásunk része. 

A cég pénzforgalmi részvételét a céges IBAN szám teszi lehetővé, amelyre több lehetőség áll rendelkezésre:

a) helyi bankszámla

Helyi bankszámlának számít a bejegyzés szerinti országban működő, klasszikus ügyfélszolgálattal rendelkező bankfiók. Egy helyi bank éppúgy mint bárhol máshol a világon, előzetesen átvilágítja ügyfeleit (KYC, AML protokollok), így fontos, hogy a folyamatot a bankjogot ismerő szakértő vezényelje le, amiben számíthatsz ránk.

b) online bankszámla

Az online bankok egyre népszerűbbek a helyi bankokkal szemben, rugalmasabb folyamataiknak és jelentősen kedvezőbb díjtételeiknek köszönhetően. Több tucat európai-, és Európán kívüli online bankkal rendelkezünk több éves tapasztalattal, és segítünk kiválasztani a legmegfelelőbbet. Sokan nem tudják, hogy bizonyos ügyfél-, illetve tranzakció típusokat egyes online bankok (pl. Wise, Revolut) nem preferálnak, így eleve olyan online bankot kell választani, amely az adott vállalkozás igényei szempontjából megfelelő. IBAN szám nélkül egy cég működésképtelen, ezért ez is alap szolgáltatás csomagunk része. 

c) Kripto számla

A kripto fizetőeszközök infrastruktúrája már elég régóta van jelen a világon, illetve elég fejlett ahhoz, hogy komolyan ajánljuk neked egy kripto számla nyitását is. Gyorsaságban, biztonságban, rugalmasságban és anonimitásban a kripto fizetőeszközöknek nincs párja. Ma már létezik az USD-nek és az EUR-nak is kripto párja (aminek egy egysége 1 USD-t illetve 1 EUR-t ér) így nem kell tartanod árfolyam kockázattól sem. Rövid átfutású tranzakciók esetén (márpedig egy kripto tranzakció átfutása 15 perc) azonban a két legnagyobb kriptovaluta, a Bitcoin és az Ethereum esetében sem kell félned árfolyam kockázattól. Ma már lehetséges kriptoban fizetni bármilyen kiadást, akkor is, ha a partner azt sem tudja, mi az, hogy kripto, a rendszer a partner által elfogadott pénznemben fogja teljesíteni a kiadást. Segítünk kiválasztani és megnyitni, illetve működtetni a legjobb kripto számlát.


Észtország saját elektronikus aláíró kártyája és digitális állampolgársága, az e-residency


Észtországi céged alapításához segítünk e-residency-t regisztrálni neked, ezzel jelentősen csökkentve a cégalapítással járó költségeket. Kevesen tudják, hogy sok e-residency kérelmet utasítanak vissza az orosz-ukrán háború kitörése óta, mivel érzékenyebbé tették a rendszert a visszaélésszerű használat előzetes kiszűrésére. A Detre Varga & Partners LLP. az e-residency program hivatalos, az Észt Állam által ajánlott partnere (e-residency marketplace), így az e-residency megnyitásakor megadjuk neked a szükséges támogatást.

Ha még nem rendelkezel e-residency-vel, a regisztrációs folyamatot követően kapsz egy biztonságos aláíró kártyát, amellyel minden későbbi ügyben online alá tudsz írni, személyes kiutazás nélkül. Az e-residency tehát ötvözi magában a Magyarországon ismert elektronikus aláírás és az ügyfélkapu előnyeit. A folyamat kb. 20 percet vesz igénybe, és teljesen online. Ehhez szükségeltetik  új típusú személyi igazolványod vagy útleveled, egy angol nyelvű önéletrajz, és egy jó minőségű útlevél formátumú fotó. Ha már van e-residency-d, akkor ezt a pontot átugorhatjuk. Az e-residency kártyádat az észt minisztérium megrendelésére gyártja le egy erre szakosodott tech cég, és küldi meg a általad kiválasztott észt nagykövetségre, ahol személyazonosságod igazolásával átveheted, előzetesen egyeztetett időpontban.